GliwiceInformacje

Gliwice: Zaktualizuj wniosek na mieszkanie do remontu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach przypomina o konieczności aktualizacji wniosków o wynajęcie lokalu mieszkalnego zakwalifikowanego do remontu. Osoby uprawnione (które złożyły wnioski do 31 grudnia 2005 r.), mają na to czas od 1 do 29 lutego.

Aktualizacja jest konieczna, by potwierdzić chęć dalszego ubiegania się o wynajęcie mieszkania zakwalifikowanego do remontu. Osoby, które nie zaktualizują złożonego wniosku, zostaną wykreślone z rejestru bez odrębnego powiadomienia.

Druki oświadczeń aktualizacyjnych obowiązujące w 2024 r. dostępne będą:

● w holu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy Placu Inwalidów Wojennych 12,

● na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej www.zgm-gliwice.pl.

Wypełnione i podpisane (czytelnym podpisem, zawierającym imię i nazwisko wnioskodawcy) oświadczenia należy składać w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Gliwicach (Plac Inwalidów Wojennych 12) lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia aktualizacyjne przesłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę.

Aktualizacja wniosków jest prowadzona zgodnie z Uchwałą w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Gliwice Uchwała Nr XXXVI/755/2022 Rady Miasta Gliwice z dnia 12 maja 2022 roku).

Info: UM Gliwice