Pojazdy były dostarczane w niepełnej kompletacji, co prawdopodobnie zostanie „naprawione” już na miejscu przez Filipińczyków lub pracowników izraelskiego Elbit Systems, który pełni rolę pośrednika w ich dostawach. Zintegrowane z pojazdami zostaną m.in. zdalnie sterowane moduły uzbrojenia SARC, system zarządzania polem walki TORCH-X TM oraz programowalne radio E-LynX TM. Wysyłka pierwszej partii [miała miejsce na przełomie października i listopada](https://defence24.pl/sily-zbrojne/pierwsze-brazylijskie-kto-plyna-na-filipiny-niemcy-zniesli-embargo), zaś druga najpewniej odbyła się pod koniec grudnia. Teraz najpewniej wozy z pierwszej partii już biorą udział w szkoleniu żołnierzy, stając się dla nich obok np. czołgów lekkich Sabrah symbolem modernizacji technicznej i nowej jakości. Do kraju miało dotrzeć 5 z łącznie 28 zamówionych KTO Guarani, których dostawa była wstrzymywana przez [niemieckie embargo](https://defence24.pl/polityka-obronna/koniec-niemieckiego-embarga-na-brazylijskie-transportery). prawdopodobnie w najbliższym czasie do Filipin dopłynie 2 partia pojazdów.