Heineken nie wycofał się z Rosji i przez cały czas wprowadza tam swoje produkty

nowymarketing.pl 1 rok temu
Pomimo zapowiedzi o wycofaniu się z rynku rosyjskiego, z powodu napaści na Ukrainę, marka Heineken wcale nie przestała tam działać. W ciągu ubiegłego roku wprowadziła tam aż 61 nowych produktów. Jeszcze rok temu Bloomberg donosił, iż Heineken dołączył do grupy firm, które zmieniają swój biznes w Rosji po jej napaści na Ukrainę – przede wszystkim browar ogłosił, iż wstrzymuje produkcję, sprzedaż i marketing piwa Heineken w kraju rządzonym przez Putina. Okazuje się jednak, iż te obietnice nie mają pokrycia z rzeczywistością.
Holenderski gigant piwny faktycznie przestał w zeszłym roku produkować piwo na terenie Rosji, ale w tym samym czasie sprzedawano i promowano tam inną markę tego browaru – Amstel. To właśnie ten brand cieszył się ogromną popularnością w Rosji i pozwolił Heinekenowi utrzymać pozycję na rynku. Co więcej, jak wynika z raportów Follow the Money (FTM) opartych na...
Idź do oryginalnego materiału