Przez najbliższe kilkanaście dni mieszkańcy Świnoujścia będą mogli wyrazić swoją opinię w sprawie używania fajerwerków i innej pirotechniki podczas miejskich wydarzeń.
Wyniki konsultacji posłużą do opracowania rekomendacji w sprawie zasadności stosowania fajerwerków w Świnoujściu. Władze miasta chcą wziąć pod uwagę różne aspekty – bezpieczeństwo, komfort mieszkańców, potrzeby zwierząt, a także kwestie ochrony środowiska.
Zebrane opinie staną się podstawą do podjęcia decyzji o ewentualnych zmianach w sposobie organizowania miejskich wydarzeń.
Każdy głos ma znaczenie – w konsultacjach można wziąć udział na kilka sposobów:
a) poprzez wypełnienie ankiety elektronicznej: ANKIETA
b) przesyłając swoją opinię na adres e-mail: [email protected]
c) dostarczając opinię do Urzędu Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście – na Stanowisko Obsługi Interesantów (parter) lub do pokoju 202 (II piętro),
d) wysyłając uwagi i propozycje pocztą na powyższy adres z dopiskiem „Konsultacje społeczne” (decyduje data wpływu do Urzędu).
Konsultacje potrwają od 12 do 28 listopada. W ramach procesu zostanie również zorganizowane otwarte spotkanie, podczas którego mieszkańcy będą mogli bezpośrednio wyrazić swoją opinię.
Dostępny formularz do ankiety Konsultacyjnej: FORMULARZ













