Kogo wybierzesz jako swój lider jest jedną z pierwszych wielkich decyzji, które podejmiesz Cywilizacja 7. Jest tu kilka rzeczy do rozważenia, ponieważ każdy lider ma swoje mocne i słabe strony, a ty utknąłeś im przez wszystkie trzy wieki swojej gry.
W tym Cywilizacja 7 Przewodnik, udzielimy Ci podstawowych porad, o czym należy pomyśleć, wybierając pierwszego lidera, a następnie daj ci zalecenia najlepsi liderzy na początku Cywilizacja 7.
O czym pomyśleć przed wybraniem lidera?
Najważniejszą rzeczą, którą chcesz wziąć pod uwagę przy wyborze swojego lidera, jest to, jakie zwycięstwo chcesz osiągnąć Cywilizacja 7. Istnieją cztery główne warunki zwycięstwa:
Każde zwycięstwo ma swój własny styl gry w Cywilizacja 7. To duża decyzja i powinieneś upewnić się, iż rozumiesz różne sposoby osiągnięcia zwycięstwa w Cywilizacja 7 Zanim wybierzesz lidera, który pomoże ci tą ścieżką. Sprawdź nasz przewodnik na temat wszystkich różnych rodzajów Cywilizacja 7 Zwycięstwa przed wybraniem.
Po warunku zwycięstwa chcesz rozważyć, czy masz jakiekolwiek osobiste powiązania z tymi liderami i ich narodami pochodzenia. Jesteś włoskim czy włoskim Amerykanin? Może obróć Machiavelli na drodze do zwycięstwa ekonomicznego. Czy tak naprawdę nie masz kulturowego związku z żadnym przywódcą, ale kochasz hit Broadway Musical Hamilton? Następnie wybierz Lafayette i idź na zwycięstwo kultury.
Gdy dojdziesz do wniosku o tym, jakie zwycięstwo chcesz osiągnąć, spójrz w sekcji zwycięstwa poniżej, aby zobaczyć, jakich trzech liderów zalecamy wypróbowanie najpierw.
Zwycięstwa ekonomiczne polega na wzbogacaniu świata, ale w kieszeni większości gotówki dla własnej cywilizacji. Chcesz wybrać liderów, którzy mogą wygenerować dużo złota i wpływów. Mając to na uwadze, trzech przywódców ekonomicznych zalecamy od:
- Kserkses, Achemenid
- Machiavelli
- Isabella
Damy ci krótkie wyjaśnienie, dlaczego każdy z tych liderów warto sprawdzić poniżej. I więcej szczegółów na temat tego, jak zdobyć tego rodzaju zwycięstwo, zobacz nasze Zwycięstwo gospodarcze Warunek.
- +1 Limit trasy handlowej ze wszystkimi innymi liderami
- Zdobądź 50 kultury i 100 złota podczas tworzenia trasy handlowej lub drogi
- +1 Kultura i złoto na wiek na unikalnych budynkach i ulepszeniach
Xerxes może domyślnie mieć więcej szlaków handlowych z cywilizacją, dając mu więcej zasobów i bogactwa bez większej pracy. Natychmiast zyskuje złoto (i kulturę) podczas tworzenia trasy handlowej i generuje dodatkową kulturę i złoto na unikalnych budynkach i ulepszeniach. Te korzyści spotykają się, aby stworzyć lidera, który jest w stanie gwałtownie układać złoto, wykorzystać to złoto do budowy budynków, a następnie skorzystać z stałej kultury i bonusów złota na resztę gry.
- +3 wpływ na wiek
- Zyskuje 50 złota na wiek, gdy akceptowane są propozycje akcji dyplomatycznej, czyli 100 złota, gdy zostaną odrzucone
- Ignoruje wymagania dotyczące relacji w zakresie deklarowania wojen formalnych
- Może nakładać żołnierzy z państw miejskich
Będąc skradaniem moralnie bankrutującym pochodzi od Machiavellego, więc oczywiście jest doskonałym wyborem dla zwycięstwa ekonomicznego. Zarabia mnóstwo złota podczas inicjowania działań dyplomatycznych i jest w stanie się bronić (lub skorzystać z szybkiej okazji na niespodziewaną wojnę) z armiami państw miejskich. Oznacza to, iż możesz grać w Machiavelli jako potężnego dyplomaty, który jest w stanie wzbogacić się podczas każdej interakcji. Ale gdy dyplomacja się nie powiedzie, możesz zdobyć przewagę z niespodziewaną wojną, która nie ma kar, i możesz użyć żołnierzy wsparcia z pobliskich państw miast, aby pomóc zwiększyć twoje liczby
- Zdobądź 300 złota za każdym razem, gdy odkryjesz cud natury. Jest to podwojone, jeżeli cud natury znajduje się w odległych ziemiach
- 100% rentowności kafelków z cudów naturalnych
- +50% złota w kierunku zakupu jednostek morskich
- -1 Konserwacja złota dla jednostek marynarki wojennej
Wzmocnienie Isabelli nie są bardzo pomocne w wieku starożytności, ale to w porządku, ponieważ sukces na spuścizny ekonomicznej w wieku starożytności jest bardzo prosty. Zamiast tego jej umiejętności wynikają z korzyści dla cudów naturalnych, zwiadowczych i marynarki wojennej. To bardzo pomoże w najtrudniejszym wieku dla spuścizny ekonomicznej – wiek poszukiwań.
Zwycięstwa wojskowe polega głównie na wskakowaniu i wychodzeniu z wojen oraz podbijaniu osad. Wykorzystasz złoto i Produkcja Aby zbudować ogromną armię i zmierzyć się z resztą świata. Mając to na uwadze, jest trzech przywódców wojskowych, które zalecamy od:
- Ashoka, World Conqueror
- Charlemagne
- Harriet Tubman
Damy ci krótkie wyjaśnienie, dlaczego każdy z tych liderów warto sprawdzić poniżej. I aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak uzyskać tego rodzaju zwycięstwo, zobacz nasze Zwycięstwo wojskowe Warunek.
- +1 Produkcja na każde 5 nadmiaru szczęścia w miastach
- +1% produkcja w osadach, które nie zostały przez ciebie założone
- Ogłoszenie formalnej wojny zapewnia uroczystość
- +10 Siła walki przeciwko dzielnicom dla wszystkich jednostek podczas uroczystości
Ashoka polega na zarabianiu uroczystości zarówno poprzez wojnę, jak i Szczęściektóry następnie daje mu bonusową siłę walki podczas atakowania dzielnic. To sprawia, iż jest bardzo zdolny, jeżeli chodzi o zabieranie miast, co pozwoli ci zwiększyć swoje osady i zdobyć punkty w kierunku starszej ścieżki w wielu grupach wiekowych.
- Budynki wojskowe i naukowe otrzymują przyleganie szczęścia dla kwater
- Zdobądź 2 wolne jednostki kawalerii, po odblokowaniu, podczas wchodzenia w uroczystość
- +5 Siła walki dla jednostek kawalerii podczas uroczystości
Karollemagne zyskuje jednostki kawalerii za każdym razem, gdy zdarzy się uroczystość, a jednostki te są silniejsze przez cały czas uroczystości. Generuje także szczęście z budynkami wojskowymi i naukowymi. To zwiększone szczęście w budynkach skoncentrowanych na wojnie pomoże ci zwalczyć niektóre zamieszki, które mogą pojawić się w długich okresach wojny. Plus pomaga utorować drogę do następnej uroczystości, dając ci jeszcze więcej jednostek i mocy.
- +100% wpływ na inicjowanie działań szpiegowskich
- Zdobądź 5 wsparcia wojenne dla wszystkich wojen zadeklarowanych przeciwko tobie
- Jednostki ignorują kary ruchu z roślinności
Harriet Tubman przyjmuje niekonwencjonalne podejście do zabezpieczenia zwycięstwa wojskowego, a bardziej dotyczy szpiegostwa dyplomatycznego. To, co sprawia, iż jest naprawdę silna, jest to, iż automatycznie zaczyna od wsparcia wojennego +5, gdy inni deklarują z nią wojnę, co jest świetne, ponieważ bycie podmokiemu zwiększa prawdopodobieństwo, iż inne cywilizacje cię nienawidzi i chcą z tobą walczyć – co z tobą walczyć – co z tobą walczyć Ostatecznie daje więcej możliwości rozwoju w kierunku zwycięstwa wojskowego.
Zwycięstwa naukowe polega na rozwijaniu technologii szybciej niż konkurencja i wygranie wyścigu kosmicznego. Wykorzystasz naukę i produkcję, aby budować podkładki startowe i wprowadzać projekty kosmiczne. Mając to na uwadze, jest trzech liderów nauki, których zalecamy od:
- Benjamin Franklin
- Konfucjusz
- HiMiko, królowa WA
Damy ci krótkie wyjaśnienie, dlaczego każdy z tych liderów warto sprawdzić poniżej. I aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak uzyskać tego rodzaju zwycięstwo, zobacz nasze Zwycięstwo naukowe Warunek.
- +1 nauka na wiek w budynkach produkcyjnych w miastach
- +50% produkcji w kierunku budowy budynków produkcyjnych
- +1 nauka na wiek z aktywnych przedsięwzięć, które zacząłeś lub wspierałeś
- Mogą jednocześnie mieć dwa przedsięwzięcia tego samego typu
Benjamin Franklin jest w stanie się układać Produkcja i nauka razem bardzo szybko, ponieważ otrzymuje korzyści dla nauki w każdym budynku produkcyjnym (który może również budować szybciej), dzięki czemu jego dochód naukowy jest niezwykle wysoki według współczesnego wieku. Ponieważ nauka i produkcja idą w parze i pomagać w budowaniu i badaniu obiektów przestrzeni i aeronautyki, które musisz wygrać we współczesnym wieku, jest on bardzo łatwym wyborem dla Legacy Science Path.
- +25% tempo wzrostu w miastach
- +2 nauka od specjalistów
Korzyści Konfucjusza są proste, ale bardzo potężne. Jego miasta rosną szybciej, co oznacza, iż jest w stanie przydzielić specjalistów w szybszym tempie. Zarabia także dwie bonusowe nauki od każdego specjalistę, co czyni go bardzo dobrym w uzupełnianiu najtrudniejszej starszej ścieżki dla graczy naukowych: epoki eksploracji.
- Zdobądź unikalne przedsięwzięcie o nazwie Friend of Wei, które można wykonać w sojuszu, aby udzielić Tobie i Twojemu sojusznikowi +25% nauce
- +4 nauka na wiek dla wszystkich lidera, z którym jesteś przyjazny lub pomocny
- Może obsługiwać przedsięwzięcia za darmo
HiMiko jest w stanie przejść bardziej dyplomatyczną ścieżkę przez zwycięstwo naukowe i ma narzędzia, które pomogą jej zwiększyć relacje z sojusznikami (jak bonusowe działania naukowe). To sprawia, iż mniej prawdopodobne jest, iż zostanie wrzucona do wojny, która może naprawdę złożyć naukę i uczynić zwycięstwo bardziej trudnym do osiągnięcia.
Zwycięstwa kultury chodzi o zachwycenie świata największymi osiągnięciami Twojej cywilizacji. Wykorzystasz kulturę i produkcję, aby studiować i budować cuda, misjonarzy i odkrywców. Mając to na uwadze, jest trzech liderów kultury, którą zalecamy od:
- August
- Lafayette
- Catherine The Great
Damy ci krótkie wyjaśnienie, dlaczego każdy z tych liderów warto sprawdzić poniżej. I aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak uzyskać tego rodzaju zwycięstwo, zobacz nasze Zwycięstwo kultury Warunek.
- +2 Produkcja w stolicy dla wszystkich miasta
- Może kupować budynki kultury w miastach
- +50% złota w kierunku zakupu budynków w miastach
Augusta polega na rozpowszechnianiu plonów kultury wokół Imperium, ponieważ jest w stanie gwałtownie zrobić wiele miast i umieścić budynki generujące kulturę we wspomnianych miastach. Dzięki Augustusowi możesz znieść obrzydliwą ilość kultury i złota, co pomoże ci ścigać się w celu budowania światowego cudu we współczesnym wieku.
- Zyskuje unikalne przedsięwzięcie zwane reformą, która zapewnia dodatkowe miejsce na politykę społeczną. Wsparcie tego przedsięwzięcia zapewnia również drugiemu lidera dodatkowe miejsce na politykę społeczną.
- +1 Siła bojowa dla każdej tradycji, ale nie polityka, w rządzie
- +2 Kultura i szczęście na wiek w osadach. Efekty te są podwojone w odległych ziemiach
Lafayette jest w stanie układać swój rząd w automatach do polityki społecznej, co naprawdę pomaga zwiększyć twoją władzę w miarę postępów przez drzewo obywatelskie i odblokować więcej polityk społecznych. Lafayette zyskuje również kulturę i szczęście we wszystkich swoich osadach w całej grze. To nie jest tak krzykliwe jak niektórzy inni przywódcy, ale nie jest to również uwarunkowane, iż nic nie robi. Lafeyette po prostu generuje więcej kultury dla każdej osady, którą ma, co naprawdę pomoże ci przepchnąć drzewa obywatelskie w każdym wieku.
- +2 Kultura na wiek pokazano wielkie prace
- Budynki o świetnych miejscach pracy zyskują 1 dodatkowe miejsce
- Miasta osiedliły się w tundrze, zdobywając naukę równą 25% ich kultury na turę
Catherine The Great jest doskonały w wieczeniu w wieku eksploracyjnym i współczesnym wieku ze względu na premie, jakie otrzymuje podczas wyświetlania wspaniałych dzieł. Ale jej najlepszą korzyścią jest to, iż generuje naukę przy 25% jej kultury w każdym miastach ustanowionych na terenie Tundra. jeżeli potrafisz zamachić wiele miast tundry, możesz wygrać zwycięstwo kulturalne bez upadku tak daleko w tyle, co będzie główną pomocą na dłuższą metę – tj. Cywilizacja 7 wszystko o.
Więcej Cywilizacja 7 przewodnicy, zobacz naszych przewodników do wszystkich zwycięstwa razem z Dziedziczne ścieżki.