Nowa łatka do Helldivers 2 to druga runda balansowania z dużymi wzmocnieniami

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Helldivers 2 deweloper Arrowhead Game Studios nieustannie ulepsza strzelankę hordy od czasu premiery, a niektóre z tych zmian zostały lepiej przyjęte niż inne. Po wielu osłabieniach popularnych broni i podstępów, które sprawiły, iż społeczność była nieszczęśliwa, Arrowhead zmienił kurs, wprowadzając 60-dniowy plan. Pierwsza łatka wydana we wrześniu spotkała się z dużym uznaniema teraz wraz z wtorkową nową łatką nadchodzi druga runda wzmocnień.

Pełne informacje o łatce są dostępne na stronie Helldivers 2na stronie Steam, ale najważniejsze to cięższy ciężki pancerz, balansowanie ponad 70 rodzajów broni i forteli, zmniejszony pancerz Hulków, Chargerów, Impalerów i Bile Titans oraz mniej rakiet z Devastators i Gunships.

Fani broni plazmowej mogą być szczególnie zadowoleni, ponieważ Arrowhead wzmocnił tę klasę broni we wszystkich obszarach. Broń do rzucania jest również znacznie silniejsza, a granaty odłamkowo-burzące, odłamkowe i zapalające otrzymały duże wzmocnienia w następstwie niezwykle wzmocnionego granatu termitowego z ostatniej aktualizacji. Noże do rzucania, które są bardzo fajne, ale nie na tyle mocne, aby uzasadniać ich noszenie, są znacznie bardziej atrakcyjne teraz, gdy Helldivers przeszli od zabijania ośmiu do dwudziestu na polu bitwy.

Działo automatyczne i karabiny bezodrzutowe, oba bardzo mocne podstępy, są bardziej elastyczne dzięki programowalnej amunicji. Działo automatyczne posiada pociski przeciwlotnicze, które można włączyć lub wyłączyć, co sprawia, iż ​​walka w zwarciu z rojem Terminidów jest znacznie mniej zabójcza. Karabin bezodrzutowy, który już uwielbiam za zdolność do niszczenia botów jednym strzałem, ma teraz amunicję wybuchową o dużej wydajności do większych wybuchów.

Być może najbardziej intrygujące są zmiany w minach przeciwpancernych, których graczom nie udało się zdobyć trzy razy, zanim ostatecznie zdobyli to narzędzie. Miny uruchamiają się teraz tylko wtedy, gdy poruszają się nad nimi ciężkie jednostki, takie jak Chargery i Hulki, a zadawane przez nie obrażenia zostały zwiększone z 800 do 2000. Według Arrowhead w kopalniach szykuje się więcej zmian – co jest wyborem niesławnym i niepopularnym – ale ich wprowadzenie będzie wymagało więcej czasu.

Poprawiono pojawianie się patroli, tak iż po zakończeniu misji zwiększona częstotliwość pojawiania się patroli pozostaje, ale teraz skupia się na ekstrakcji. Ma to sens, ponieważ niektóre ekstrakcje mogą być wręcz nudne, ponieważ patroli nie było w pobliżu. Ułatwia to także przeszukiwanie mapy w poszukiwaniu próbek przed wyruszeniem na ekstrakcję, ponieważ wrogowie skupiają się na punkcie startu.

Oprócz tych wszystkich dobrych zmian i pewnych osłabień Automatonów, Arrowhead zrobił także dobry uczynek, kanonizując żart fanów o „Johnie Helldiverze”, ostatecznym bohaterze Helldivers 2. Jak to ujął Arrowhead: „W odpowiedzi na ich dezaprobatę nowo zainstalowanej armaty na Automaton Hulk Bruisers, Naczelne Dowództwo Super Earth wysłało komandosa, aby sabotował ich zakłady produkcyjne. Po ukończeniu misji wykwalifikowany agent gwałtownie uciekł w cień. Dziś, wciąż poszukiwani przez Automatony, przetrwali jako żołnierz fortuny. jeżeli masz problem, jeżeli nikt inny nie może ci pomóc i jeżeli uda ci się ich znaleźć, może uda ci się zaciągnąć do wojska… John Helldiver”



Source link

Idź do oryginalnego materiału