W tym, co jest teraz jakiś coroczna tradycjareżyser Joey Helms stworzył oszałamiający iPhone’a 16 Pro kinową taśmę demonstracyjną wideo w swoim rodzinnym mieście Chicago.
W tym roku nawiązał współpracę z Samem Perezem, aby zamontować nowy telefon na dronie, aby uwzględnić ujęcia z lotu ptaka – i oczywiście dołączył materiał filmowy w dodatkowym zwolnionym tempie, aby podkreślić nowe możliwości przechwytywania 4K z szybkością 120 klatek na sekundę…
Helms twierdzi, iż wszystko zostało nakręcone iPhonem 16 Pro w ProRes LOG 4K, a następnie zmontowane w Final Cut Pro X.
Jak zwykle opublikuje film zza kulis, pokazujący, jak kręcono film.
Podczas gdy drony konsumenckie mają wbudowane kamery, mocniejsze modele umożliwiają zamontowanie do nich osobnej kamery. Może to być mały aparat bezlusterkowy lub profesjonalna lustrzanka cyfrowa lub kamera kinowa. Lub, w tym przypadku, iPhone.
Jak na mój gust, ujęcia z drona stanowią zbyt dużą część gotowego filmu. Dla mnie euforia z tych filmów polega na tym, iż pokazują, co można zrobić, mając jedynie iPhone’a i niesamowitą ilość talentu. Bardzo niewielu właścicieli iPhone’ów ma dostęp do drona tego kalibru.
Ale z pewnością nie ma wątpliwości, iż ujęcia z drona dają jeszcze bardziej spektakularny efekt.
O nowym iPhonie od twórcy filmu pomyślimy w kolejnym artykule, ale na razie usiądźcie wygodnie i cieszcie się…
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.