Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli "data for good" w praktyce [case study]

nowymarketing.pl 1 rok temu
Platforma GdzieZamieszkac.com to już drugi, po KiedyDoSklepu.pl, projekt marki Mastercard oparty na analizie danych i trendów zakupowych i wykorzystaniu ich w służbie społeczeństwu. Poniżej przybliżamy jak wyglądała jego realizacja. GdzieZamieszkac.com to innowacyjne narzędzie stworzona z myślą o obywatelach Ukrainy, którzy uciekając przed wojną, trafili do Polski. Platforma online podpowiada lokalizacje do osiedlenia się, analizując średnie zarobki i koszty życia w różnych regionach kraju. Obywatele Ukrainy opisują skład swojej rodziny i jej potrzeby oraz branże, w których chcą pracować a platforma estymuje koszty życia i przychody w wybranych lokalizacjach Polski
Pomysłodawcą i twórcą narzędzia jest Mastercard, który zaprojektował i wdrożył je we współpracy z agencją McCann. Projekt jest realizowany wspólnym wysiłkiem wielu partnerów, w tym Domu Ukraińskiego w Warszawie i wybranych banków, a za optymalizację...
Idź do oryginalnego materiału