RBY Coworking zatrudni pracownika recepcji (mężczyzna lub kobieta) w biurze obsługi klienta w Limassol.
Do podstawowych zadań pracownika recepcji należy:
- bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
- obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej,
- współpraca z kurierami,
- zapewnienie adekwatnego obiegu dokumentów w biurze,
- bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
- dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.,
- współpraca z serwisem technicznym oraz sprzątającym
- dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych,
- organizacja i obsługa spotkań i konferencji,
- wystawianie faktur i przyjmowanie płatności.
Kandydat musi spełniać następujące wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie); inne języki (polski, grecki i rosyjski) będą uważane za zaletę
- Dobre umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej
- Umiejętności organizacyjne i zdolność do wykonywania wielu zadań na raz
- Umiejętność bycia proaktywnym i podejmowania inicjatywy
- Elastyczność i zdolność adaptacji
- Poprzednie doświadczenie będzie uważane za zaletę
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office
Gwarantowane jest zatrudnienie na pełny etat – praca 5 dni w tygodniu w godzinach 9:00 – 18:00 (z przerwą na lunch).
Prosimy o przesłanie CV wraz ze zgłoszeniem zainteresowania na adres e-mail: [email protected]