Przekonaliśmy się, iż nie na każdy trend zagraniczny nasz rynek jest w pełni gotowy. IKEA podsumowuje 2022 rok

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jaki był największy sukces marki IKEA w 2022 roku? Przed jakimi wyzwaniami marka stanęła w ubiegłym roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022
O roku 2022 dla marki IKEA opowiadają w imieniu całego zespołu: Katarzyna Piwowarczyk, Olga Kustra-Kowalczyk, Karolina Szabłowska, Magdalena Obrubko, Ariel Kępka.
Największy sukces w 2022 roku
Ten rok zaczął się kolejną trudną wiosną. Wybuch wojny w Ukrainie był dla nas odczuwalny na wielu polach, ale ograniczymy się do tych tylko związanych z pracą. Przede wszystkim cała załoga IKEA zaangażowała się w akcje pomocowe, szczególnie iż temat organizowania życia w nowym miejscu wymaga wyposażenia wnętrza czy domu. Nie odmawialiśmy nikomu pomocy, materace i pościel ściągaliśmy z naszych magazynów w całej Europie, a nasze parkingi były centrami...
Idź do oryginalnego materiału