Reklamy Leroy Merlin wracają do grupy TVN pomimo zawieszonej współpracy

nowymarketing.pl 1 rok temu
Kanały należące do grupy TVN Warner Bros. Discovery znów emitują reklamy francuskiej marki Leroy Merlin. W spotach ponownie pojawia się ambasador marki – Krzysztof Miruć. Fot: Jacek Halicki, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=43150221
Leroy Merlin pod ostrzałem klientów
Po wybuchu wojny w Ukrainie część marek nie opuściła rosyjskiego rynku i prowadziła na terenie tego kraju aktywną działalność. Tak stało się m.in. z francuską Grupą Adeo, do której należy m.in. Auchan i Leroy Merlin. Obie marki zetknęły się z bojkotem i sprzeciwem społecznym. Sprawę skomentowało choćby ukraińskie Ministerstwo Obrony Narodowej po zbombardowaniu sklepu przez Rosjan w Kijowie.
Mimo to marka kurczowo trzyma się swojej decyzji i nie opuściła rosyjskiego rynku do dziś. Leroy Merlin nie miało lekko również, jeżeli chodzi o swoje działania marketingowe....
Idź do oryginalnego materiału