Verizon doświadcza ogromnej przerwy w świadczeniu usług mobilnych w całym kraju.
„W czasie zdarzenia otrzymaliśmy raporty z Benton, Brookland, Waszyngton, Dover, Brandon, Cape Coral, Clermont, Neapol, Ocala, Oviedo, Palm Bay, Rockledge, St. Petersburg, Atlanta, Dalton, Decatur, Bloomington, Carmel, Cloverdale, Fishers i 223 inne miasta” – podaje pewna witryna internetowa śledzenie awarii.
Istnieje również ponad 100 000 zgłoszeń problemów od użytkowników w Downdetectorze. Downdetector’a mapa awarii pokazuje hotspoty w wielu miejscach, w tym w Nowym Jorku i Atlancie. Z tej mapy wynika, iż awarie występują częściej na wschodnim wybrzeżu.
Verizon odpowiada na wiele osób składających skargi jego konto wsparcia na XJednak z postów, które widziałem, na koncie nie potwierdzono wyraźnie awarii lub problemu z usługą ani nie wskazano, gdzie problemy mogą być bardziej powszechne. Wielu użytkowników Czy raportowanie do tego konta, iż ich telefony są w trybie SOS.
„Jesteśmy świadomi problemu mającego wpływ na obsługę niektórych klientów” – powiedziała rzeczniczka Verizon Ilya Hemlin w oświadczeniu dla Krawędź. „Nasi inżynierowie są zaangażowani i gwałtownie pracujemy nad identyfikacją i rozwiązaniem problemu”.
Aktualizacje, 30 września: Dodano oświadczenie Verizon, zaktualizowano cytat dotyczący raportów dotyczących miast, których dotyczy problem, i zauważono, iż Downdetector wyświetla w tej chwili ponad 100 000 raportów użytkowników.