Na mocy podpisanej umowy (bazującej na wcześniejszym porozumieniu pomiędzy BAE Systems Hägglunds, a holdingiem Czechoslovak Group, w skład którego wchodzi wspomniane Tatra Defense Vehicles) czeska spółka będzie odpowiedzialna za spawanie oraz montaż kadłubów pojazdu wraz z instalacją w nich izolacji. Według planów stworzenie prototypów ma zacząć się latem tego roku, zaś rozpoczęcie prac na pojazdach seryjnych nastąpi w roku 2025. Będą one dotyczyć obu przegubów składających się na wszędołaz BvS 10, który staje się coraz popularniejszą konstrukcją zastępującą starszego typu konstrukcje, jak Bv 206. Podpisana umowa ma pozwolić na realizację zamówienia na potrzeby Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Szwecji w ramach programu Collaborative All-Terrain Vehicle (CATV-3N). W ramach niego zamówionych zostało 250 egzemplarzy BvS 10, jednak zawarta w nim opcja pozwala na kupno kolejnych 274 sztuk.