
- air jordan 5 island green releasing in november (2023) , SBD , air jordan 5 island green releasing in november
- air jordan 4 military blue 2024
Podkarpackie na ITB Berlin 2025 – promocja regionu na arenie międzynarodowej Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna po raz kolejny wzięła udział w jednym z najważniejszych wydarzeń branży turystycznej na świecie, czyli targach ITB Berlin. Tegoroczna edycja odbywała się w dniach 4–6 marca 2025 r. i zgromadziła ponad 5 800 wystawców z ponad 170 krajów, stanowiąc kluczową platformę do nawiązywania nowych Luxury Online Shop , High-End Designer Fashion Store Shopping , Tgkb5Shops relacji biznesowych, wymiany doświadczeń oraz promowania walorów turystycznych różnorodnych destynacji.
Podkarpacka oferta turystyczna prezentowana była na polskim stoisku narodowym, które podkreślało gościnność, różnorodność kulturową naszego kraju oraz walory kulinarne. Dzięki współpracy z Departamentem Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz Zagranicznym ir jordan 4 military blue 202 Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Berlinie (ZOPOT Berlin), Podkarpackie miało okazję zaznaczyć swoją obecność wśród czołowych destynacji turystycznych Europy. Przedstawiciele biur podróży PAWUK – Paweł Wójcik oraz Grażyna Kocyłowska z Dzikie Bieszczady, a także przewodnik Paweł Pabian, czyli Kronika Podróżnika skorzystali z gościnności stoiska PROT, aktywnie uczestnicząc w spotkaniach i rozmowach z potencjalnymi partnerami biznesowymi.
Strategiczne rozmowy i wnioski
ITB Berlin to nie tylko targi, ale przede wszystkim miejsce ważnych rozmów i strategicznych decyzji. Przedstawiciele PROT odbyli liczne spotkania z biurami podróży, touroperatorami oraz kluczowymi przedstawicielami branży turystycznej. Szczególnie istotnym punktem programu było spotkanie z Sekretarzem Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Piotrem Borysem, które pozwoliło na wymianę doświadczeń oraz omówienie kierunków rozwoju turystyki w regionie podkarpackim.
Opinie wystawców i przedsiębiorców
Podkarpackie stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno wśród wystawców, jak i gości targowych.
„Pokazaliśmy się jako kraj i region, który nie ma się czego wstydzić. Polska prezentowała się doskonale, zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, a rozmowy prowadzone w przyjaznej atmosferze były niezwykle owocne.” – mówi Grażyna Kocyłowska z biura podróży Dzikie Bieszczady.
„Nasze stoisko podkreślało polską gościnność, co zrobiło duże wrażenie na odwiedzających. Jednocześnie targi pokazały nam, iż kluczowym wyzwaniem na najbliższe miesiące będzie budowanie wizerunku Podkarpacia jako bezpiecznego miejsca do podróży.” – dodaje Paweł Wójcik z biura podróży PAWUK
„Patrząc holistycznie, nasze stoisko było wzorem dla Środkowej Europy, promieniowało na cały region. Polski i Podkarpacie prezentuje się światowo, ale wciąż brakuje nam rozpoznawalności jako konkretnej marki turystycznej – to największe wyzwanie na przyszłość.” – zauważa Paweł Pabian (Kronika Podróżnika).
Podsumowanie i dalsze kroki
Udział PROT w ITB Berlin 2025 był kolejnym krokiem w budowaniu silnej marki turystycznej Podkarpacia. Wymiana doświadczeń i nowe kontakty z pewnością przyczynią się do rozwoju branży turystycznej w regionie. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna kontynuuje działania promocyjne, koncentrując się na dalszym umacnianiu wizerunku regionu wśród zagranicznych turystów.









