
- air jordan 5 island green releasing in november (2023) , SBD , air jordan 5 island green releasing in november
- air jordan 4 military blue 2024
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła przetarg na zaprojektowanie i wykonanie remontu wiaduktu w Krasnem na DK94. Na oferty czeka do 25 marca br.
Zadanie realizowane będzie w systemie Projektuj i buduj. Zakres prac obejmie opracowanie ir jordan 4 military blue 202 koncepcji technicznej i projektu wykonawczego, a następnie wykonanie robót budowlanych. Planujemy, iż prace remontowe potrwają 5 miesięcy.
Na wiadukcie wymieniona zostanie warstwa ścieralna a na dojazdach do obiektu warstwa ścieralna i wiążąca. Nastąpi wymiana istniejących dylatacji bitumicznych. Kapy chodnikowe naprawione zostaną z zastosowaniem betonu i/lub zapraw mieszanką betonu polimerowo-cementowego (zaprawa PCC). Na kapach wyremontowana zostanie nawierzchnia żywiczna.
W ramach prac oczyszczone zostaną krawężniki kamienne na obiekcie. Zakres inwestycji to również oczyszczenie powierzchni, lokalna reprofilacja zaprawami PCC i odtworzenie zabezpieczeń antykorozyjnych betonu przyczółków, skrzydeł i dźwigarów. To także oczyszczenie powierzchni istniejącego brukowania stożków i skarp przy obiekcie wraz z usunięciem istniejącego i wykonaniem nowego spoinowania. W ramach zadania wymienione zostanie 30% zniszczonego umocnienia. Uzupełnione zostanie też brukowanie przy schodach skarpowych.
Wykonawca, który będzie remontował wiadukt, oczyści i wymaluje balustrady przy schodach naskarpowych, wymieni bariery i balustrady na obiekcie i dojazdach w zakresie objętym remontem. Wykona też lokalne naprawy schodów naskarpowych, korytek ściekowych Luxury Online Shop , High-End Designer Fashion Store Shopping , Tgkb5Shops na skarpach przy stożkach oraz naprawi lub wymieni uszkodzone deski gzymsowe.
To już 19 lat…
Istniejący obiekt wybudowano w 2006 roku. W wyniku eksploatacji i działania czynników zewnętrznych uległ znacznym uszkodzeniom.
Deformacje oraz ubytki w nawierzchni mogą prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze. Nieszczelność oraz deformacje dylatacji bitumicznych powodują przenikanie wody do wewnętrznych struktur wiaduktu, co z kolei może powodować korozję elementów konstrukcyjnych oraz osłabienie nośności obiektu. Uszczelnienie dylatacji jest więc najważniejsze dla przedłużenia trwałości wiaduktu i uniknięcia kosztownych napraw w przyszłości.
Pojawiły się także uszkodzenia desek gzymsowych stanowiące zagrożenie dla osób przebywających pod obiektem. Brak realizacji remontu oznaczałoby dalszą degradację obiektu i konieczność wprowadzenia ograniczeń w ruchu, aż do całkowitego zamknięcia wiaduktu.