STALKER 2: Serce Czarnobyla jest już dostępny

cyberfeed.pl 11 godzin temu



STALKER 2: Heart of Chornobyl jest już dostępny na PC i Xbox Series X/S, co oznacza koniec długiego i pełnego wyzwań cyklu rozwoju, który obejmował pandemię, relokacje, cyberataki, pożar w praskim biurze, a przede wszystkim trwająca wojna na Ukrainie, która w dalszym ciągu niszczy Ojczyznę deweloperów.

Grę można kupić na PC (Steam, Epic Games Store, GOG), Xbox Series X/S oraz Microsoft Store. Gra jest także dostępna od pierwszego dnia dla subskrybentów Game Pass.

Akcja STALKERA rozgrywa się w fikcyjnej Strefie Wykluczenia w Czarnobylu. Katastrofa nuklearna w elektrowni w Czarnobylu w 1986 r. nie była jedyną, która miała miejsce, gdyż w 2006 r. w reaktorze uderzyła druga eksplozja, tworząc Strefę. To niebezpieczne miejsce, pełne zmutowanych stworzeń, śmiercionośnego promieniowania i dziwnej, anomalnej energii.

Łowcy nagród zagłębiają się w Strefę, prowadzeni przez jej skarby i tajemnice. Niektórzy uciekają od swojej przeszłości, innych zaślepiają pieniądze, a jeszcze inni mają obsesję na punkcie odkrycia prawdy kryjącej się za wszystkimi tajemnicami.

Wcielisz się w Skifa – samotnego prześladowcę, który po serii nieprzewidzianych zdarzeń wkracza do Strefy. W drodze do Serca Czarnobyla będziesz stopniowo odkrywać tajemnice tego świata, badać równowagę sił pomiędzy frakcjami, walczyć i przetrwać. W tej nieliniowej historii każdy dokonany przez ciebie wybór będzie miał wpływ na wynik tej globalnej i epickiej opowieści, zawierającej trzy godziny scenariuszy przerywników filmowych. Dzięki silnikowi Unreal Engine 5, technologii fotogrametrii oraz regularnym wizytom twórców w prawdziwej Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia autentyczność i atmosfera, które od zawsze były znakiem rozpoznawczym serii, są lepsze niż kiedykolwiek.

„Powiedzenie tego wydaje się całkowicie surrealistyczne, ale po ponad 7 latach tworzenia STALKER 2 zostaje wydany. To całkowicie szalone. Podobnie jak cała historia tworzenia.

To, co zaczęło się jako najbardziej ambitna gra GSC, ostatecznie okazało się ostatecznym osobistym wyzwaniem. STALKER 2 zawsze miał być produktem prawdziwie ukraińskim, pokazującym światu naszą kulturę w ciągłym dążeniu narodu do uznania. Naprawdę wierzę, iż nasz zespół składa się z wyjątkowych ludzi, ale nigdy nie myślałem, iż dokończą grę w takich okolicznościach.

Pomimo wszystkich przeciwności, jest tam. Nasza największa gra, nasza własna historia, nasz list miłosny do Ukrainy. Cały czas, wysiłek i pasja, które w to wkładamy, będą niedługo świadkami graczy z całego świata. Po 15 latach drzwi do Strefy zostaną ponownie otwarte” – mówi Ievgen Grygorovych, dyrektor generalny i dyrektor gry.

Mecz zakończył się w atmosferze pełnej agresji Rosji na Ukrainę. War Game: The Making of STALKER 2 to pełnometrażowy dokument o tworzeniu tej gry. Powstał we współpracy z Xbox i daje głęboki wgląd w to, przez co przeszedł zespół. Zdecydowanie zalecamy obejrzenie go przed rozpoczęciem gry, ponieważ przedstawia on istotny kontekst.

Wojna na Ukrainie trwa. GSC Game World wspiera nasz kraj na wszystkie możliwe sposoby. Tym, którzy chcą to zrobić, polecamy link do oficjalnego funduszu charytatywnego samego Prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego: u24.gov.ua/



Source link

Idź do oryginalnego materiału